OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Barn unge og familie

• – Se til Haugesund!

Helse- og omsorgsminister Jan Christian Vestre besøkte torsdag 4. juli Avdeling psykisk helse barn og unge på Helsehuset i Haugesund. Ministeren var spesielt interessert i å høre om tjenestene avdelingen gir og hvilke gevinster omorganiseringen har gitt. Han fikk også gode råd med seg av en ungdom.
  • Helsestasjon for ungdom

Er en gratis helsetjeneste for ungdom som har åpnet utenom skoletid. På Helsestasjon for ungdom kan du prate med helsesykepleier, lege og psykisk helse.
  • Foreldreveiledning til ungdomsforeldre

Ønsker du å hjelpe din tenåring til å mestre hverdagslivets mange utfordringer? Psykisk helse barn og unge tilbyr foreldreveiledning i gruppe til ungdomsforeldre.
  • Siv Marie bader hele året

Siv Marie Øyjord har lagt et spennende år i Haugesund kommune bak seg. Som leder for den nye avdelingen Psykisk helse barn og unge har hun stått i bresjen både for flytting og å samle tjenestene under ett tak på Helsehuset. Da kan det passe godt å koble av med et utendørs bad av og til!
  • –  Ikke vent med å ta kontakt!

De gir et bredt tilbud innen psykisk helse til barn og unge i byen vår og er nå samlet i en avdeling.