Feil på faktura

Det er dessverre dukket opp en feil i teksten på fakturaen for kommunale avgifter for 1. kvartal 2024 som sendes ut i fredag 9. februar.

En teknisk feil har medført at noe av teksten på fakturaen er feil. Beløpene er korrekt.

På faktura står det fra-til dato "010424-300624". Det er denne teksten som er feil. Det skulle ha stått "010124-310324" siden fakturaen gjelder kommunale avgifter for 1. kvartal 2024. Dette har ingen praktisk betydning for deg når du skal betale fakturaen. Forfallsdato er 1. mars.

Fakturaen inneholder også avlest forbruk av vannmåler for vann og avløp i 2023. Her  står det til og fra dato "010123-311223". Tekst og beløp er korrekt.

Vi beklager feilen som har oppstått.

Sjekk din faktura

Husk på at du  som bor i Haugesund kommune kan logge deg på vårt system og sjekke faktura som er sendt til deg fra oss.

Sjekk faktura sendt ut fra Haugesund kommune

Ha tilgjengelig BankID brikke, BankID på mobil, MinID, eller Buypass for en rask pålogging. Her kan man blant annet sjekke detaljer og printe ut faktura.