Forslag til vinner av integreringsprisen

Intensjonen er at prisen skal kaste glans på og virke motiverende på et synlig bevis på at Haugesund kommune verdsetter det bidraget som gjør kommunen til et godt bosted for flest mulig.

Prisen skal skape økt bevissthet om integrering og stimulere til at flere engasjerer seg for å bedre hverdagen til mennesker som kan oppleve seg sosialt isolerte og ensomme og som lett faller utenfor arbeidsliv, skole, foreningsliv, fritidsaktiviteter og i lokalsamfunn.

• Prisen kan deles ut til frivillige lag, foreninger, arbeidsgivere eller enkeltpersoner som har sitt virke i Haugesund kommune.
  • Prisen gis til enkeltpersoner, organisasjoner eller bedrifter som har gjort et betydelig arbeid for å inkludere innvandrere i arbeidslivet og – eller lokalsamfunnet.

Innsending av forslag til kandidat til integreringspris

Frist for innsending av forslag er 30. november 2023.

Fyll ut skjemaet for å gi ditt forslag til vinner av integreringsprisen