Klar for å feire viktig dag!

Ann Iren Borsheim Nes er leder for renholdsavdelingen i Haugesund kommune og har 60 ansatte i staben. Nå gleder hun seg til å feire dem alle på «Renholdernes dag» i desember.

Litt om meg

Navn: Ann Iren Borsheim Nes

Alder: 65

Bosted: Kopervik

Interesser: Liker turer ut i naturen for å plukke bær og sopp. Bøker, film og reising er også høyt oppe på listen.

Hvor jobber du? Leder for renholdsavdelingen i Haugesund kommune. Har kontor på Kvala.

Hvor lenge har du jobbet i Haugesund kommune?  Jeg har jobbet i Haugesund kommune siden 2009.

Fortell litt om arbeidsoppgavene dine? Koordinere oppgaver og renholdspersonell, tilrettelegge og kontrollere at oppgavene blir utført i henhold til krav og bestillinger. Har 60 ansatte i staben.

Hva er ekstra viktig for deg i jobben din? Kompetanseheving/utvikling, effektivisering, samhandling og samarbeid med brukerne, innføring av ny og innovativ teknologi. 2. desember skal vi markere Renholdernes dag med en kjekk tilstelning på Unik for alle de ansatte i vår avdeling.

Beskriv en god arbeidsdag for deg?  Jeg liker hektiske dager der vi får løst de oppgavene og utfordringene som møter oss. Hos oss kan det skje ting på kort varsel, og det gjør at vi må være fleksible og løsningsorienterte.