God flyt og energi er viktig for Sissel

En ekstra god arbeidsdag er når jeg opplever positiv energi, flyt og god samhandling mellom avdelingene, forteller Sissel Hansen Tysse som er seksjonsleder for Oppfølgingstjenestene rus og psykiatri i Haugesund kommune.

Sissel Hansen Tysse er seksjonsleder for Oppfølgingstjenestene rus og psykiatri.

Litt om meg

Navn:  Sissel Hansen Tysse

Alder:  51

Bosted:  Haugesund

Interesser: Opplevelser sammen med familien og venner, reiser, konserter, en god bok, båt om sommeren og ski om vinteren

Hvor jobber du? Jeg er seksjonsleder for Oppfølgingstjenestene rus og psykiatri

Hvor lenge har du jobbet i Haugesund kommune og hva har du jobbet med før?  Jeg har jobbet i Haugesund kommune i nærmere fem år. Før det har jeg vært i Helse Fonna, NAV Rogaland Arbeidslivsenter og Tysvær kommune

Fortell litt om arbeidsoppgavene dine?  Som leder har jeg an svar for å følge opp avdelingene i forhold til personal, HMS, økonomi og fagutvikling. Det er varierte dager med møtevirksomhet, oppfølging av oppgaver, tilstedeværelse ute i avdelingen og samarbeide med andre.

Hva er ekstra viktig for deg i jobben din?  At alle ansatte har et godt arbeidsmiljø, og er trygge i oppgaver og samhandling slik at de der ute kan få ha rammer til å gjøre en god nok jobb til innbyggerne våre. Det er og viktig for å jobbe sammen med andre avdelinger, og bidra til at vi ikke sitter på hver vår tue. Sammen blir vi bedre.  Det er og viktig for meg å være tilgjengelig når avdelingen og ansatte trenger det.

Beskriv en god arbeidsdag for deg?  En ekstra god arbeidsdag for meg er når jeg opplever flyt og positiv energi, kanskje i krevende situasjoner, men hvor en ser avdelingen jobber sammen mot felles mål og kommer i havn. Da har vi ofte betydd en forskjell for pasienten, og det er en god følelse å gå hjem med.