Cecilie var på landslaget i fotball

Før gledet hun mange med sine fotballferdigheter. Nå sørger hun for at de ansatte i Haugesund kommune får lønn hver måned!

Den tidligere Avaldsnes-spilleren Cecilie Pedersen jobber nå i lønnsavdelingen i Haugesund kommune.

Litt om meg

Navn:  Cecilie Pedersen

Alder: 31

Bosted: Kvalsvik i Haugesund

Interesser: Reise, drift av småbruk og villsau, være sammen med familie

Hvor jobber du? Lønnsavdelingen

Hvor lenge har du jobbet i Haugesund kommune og hva jobbet du med før?  Jeg har jobbet i Haugesund kommune siden 01.11.2021.  Tidligere hadde jeg et vikariat som lønnmedarbeider i Espira gruppen, og før dette så var jeg profesjonell fotballspiller på Avaldsnes og tidligere på kvinnelandslaget i fotball.

Fortell litt om arbeidsoppgavene dine? Lønnsarbeid fra  A til Å. Passe på og kontrollere at ansatte får rett lønn og behandling av sykemeldinger og sykepenger.

Hva er ekstra viktig for deg i jobben din? Gode kolleger

Beskriv en god arbeidsdag for deg? En god arbeidsdag for meg er først og fremst å møte hyggelige kolleger. Deretter er det mestringsfølelsen av å løse oppgaver og være til hjelp for andre, gjennom godt samarbeid.