Bli kjent med Ingrid, Astrid, Esmina og Jarle på frisklivssentralen!

Har du stukket innom frisklivssentralen i Haugesund, har du nok truffet på noen av dem! Her blir du litt mer kjent med de ansatte på frisklivssentralen.

Ingrid jobber på frisklivssentralen i Haugesund kommune - Klikk for stort bilde Privat

INGRID
Ingrid har siden januar 2023 jobbet i et vikariat som frisklivsveileder! Med bachelor i folkehelse og en helt fersk mastergrad bidrar hun med mye kunnskap og gode ideer til glede for både kursdeltakere og kollegaer. Flere av kursene og tilbudene vi tilbyr har fått en “makeover” av Ingrid. På fag, men også på digitalisering og design. Bli kjent med henne på ulike kurs og treningsøkter. Hun finner helt sikkert noe som passer deg.
Funfact: Er det langhelg eller ferie? Da er hun mest sannsynlig allerede ute av landet og ute på nye eventyr!

Astrid jobber på frisklivssentralen i Haugesund kommune.  - Klikk for stort bilde

ASTRID
Astrid har en bachelor i Idrett, fysisk aktivitet og helse, og i tillegg praktisk-pedagogisk utdannelse. Hun er ansatt som frisklivsveileder her ved frisklivssentralen. Hver morgen setter hun seg i bilen på Bømlo og kjører til frisklivssentralen. Klar for å møte deg. Hun har mye erfaring med trening, ernæring og motivasjonsarbeid. Du møter henne på våre kurs innen aktivitet, ernæring og søvn. Etter et kurs med Astrid er sjansene store for at du ender opp som en mer fysisk aktiv versjon av deg selv. Det vil du like!
Funfact: Ser hun en fjelltopp må hun bestige den!

Esmina jobber på frisklivssentralen i Haugesund. - Klikk for stort bilde

ESMINA
Esmina har en bachelor i reiselivsledelse og har lang erfaring innen salg og servicebransjen. Hun er som regel den første til å ta i mot de som svinger innom senteret vårt. Dersom du har spørsmål om senteret, varmtvannsbassenget eller kursene våre så kan du snakke med Esmina. Hun har kontroll på utleie, booking og publisering og er også svært involvert i både utvikling og drift av flere av våre frisklivstilbud. Esmina er med og organiserer blant annet digital trening med Naardic og ulike kulturtilbud som vi også har. Du møter henne på torsdagsblinken, fotogruppen og mandagskvelden i "Kvinner som trimmer". Kort fortalt: Esmina er alltid klar for å hjelpe, både kollegaer og besøkende.
Funfact: Er stor Backstreet Boys-fan!

Jarle er leder av frisklivssentralen i Haugesund. - Klikk for stort bilde

JARLE
Jarle er utdannet fysioterapeut. Han har vært frisklivssentralens leder siden oppstarten i 2014. Som leder følger det med oppgaver knyttet til drift og administrasjon, men han er mest av alt ute i aktivitetene på huset, som treningsinstruktør og kursholder på røyk- og snusesluttkurs og på aktivitetskurs. Jarle er ikke redd for å ta i et tak, og strekker seg mer enn gjerne litt ekstra for senteret - ikke bli overrasket hvis du ser ham fikse en vaktmesteroppgave som dukker opp. Har du lyst til å komme i gang med trening eller snus- og røykeslutt? Ja, da er det bare å ta kontakt med Jarle!
Funfact: Holder på å lære seg og spille gitar!

Sjekk våre tilbud og kurs på frisklivssentralen her!